BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Senior og Omsorg har høje digitale ambitioner, og vi arbejder derfor helhjertet med, at gode og brugervenlige løsninger flytter helt ind i løsningen af kerneopgaven! Motiveres du af at få digitalisering til at lykkes i virkeligheden? Så har vi to spændende stillinger, der giver dig muligheden.
I Senior og Omsorg bliver de digitale ambitioner ikke ’bare ved snakken’. Vi tænker og agerer i digitale løsninger, så de hele tiden understøtter vores vigtige opgave med at levere velfærd både nu, og i fremtiden. Vores kerneopgave er at fremme menneskers livskvalitet og meningsfulde hverdagsliv gennem forebyggelse, udvikling og omsorg. Her ser vi vores stærke digitale løsninger som afgørende i at få det til at lykkes. Det er vigtigt for os, at vores digitalisering oprigtigt gør en forskel for både borgeren, medarbejderen og organisationen.
Din profil:
Du kan koble fagfaglig viden med en solid digital forståelse og indsigt. Du har en sikker fornemmelse for opgaverne med digitalisering af senior- og omsorgsområdet. Det, du ikke kender, er du naturligvis indstillet på at dygtiggøre dig i. Det vigtige er, at du har den rette indstilling og blikket for den digitale understøttelse af kerneopgaven.
Dine opgaver som systemadministrator vil bl.a. være at:
- yde support samt sikre drift af fagsystemer
- dokumentere supportsager i vores sagsstyringssystem (Topdesk)
- deltage i konfiguration af fagsystemer som fx Columna Cura og KMD Nexus
- rådgive, vejlede og udvikle Columna Cura og KMD Nexus, så vi får den bedste understøttelse af eksisterende og nye arbejdsgange – med gevinst for forretningen
- optimere arbejdsgange i forhold til bedste praksis
- integrere nye velfærdsteknologiske løsninger i den nuværende drift
- støtte ledere og medarbejdere i at anvende de digitale muligheder og it i almindelighed
Derudover er det afgørende, at du:
- har en relevant uddannelsesbaggrund. Den kan være sundhedsfaglig og/eller akademisk
- har sundhedsfaglig indsigt, så du kan kvalificere og konfigurere et fagsystem
- har god organisationsforståelse og formår at samarbejde på tværs af kulturer, fagligheder og organisatoriske lag.
- har kendskab til en eller flere af metoderne bag FSIII, VUM, VRAP, FFB
- kan løse mange forskellige opgaver på samme tid, samtidig med at du kan bevare overblikket og følge den enkelte opgave til dørs
- kan arbejde selvstændigt, men forstår, at du er en aktiv del af løsningen af kerneopgaven sammen med borgerne. Derfor inddrager og involverer du andre, når der er brug for det
- arbejder struktureret, selvstændigt og ansvarsbevidst
- er god til at kommunikere og formidle - både når du skriver og taler
- er imødekomme over for medarbejderne (brugerne) – vi er der for deres skyld
Om os
Den faglige anknytning til arbejdet med digitalisering ligger overvejende inden for senior- og omsorgsområdet. Vi sætter en ære i at være med i den digitale front, og har god organisatorisk opbakning til det. IT og Digitalisering er en alsidig enhed med i alt 16 engagerede kolleger med ret forskellige baggrunde og erfaringer, og hvor den samlede portefølje dækker alt fra it-sikkerhed, systemkoordinering, fagsupport til digital projektledelse og kontraktstyring. For os er det vigtigt, at det er positivt at komme på arbejde, og at udviklingsmulighederne er gode. Ud over et spændende job i en sund afdeling, får du som systemadministrator også gode muligheder for at se frugten af de tiltag der sættes i værk. Selvom området er velkørende, og vi fortsat skal forankre og udbrede de løsninger vi har, er der med garanti både plads til og forventning om, at du selv sætter aftryk på vores digitaliseringsdagsorden.
Det praktiske
Hvis du vil vide mere om jobbet og de spændende muligheder i det, er du velkommen til at kontakte (efter den 31. juli 2023) din kommende chef, Niels Rygaard, på 25205446.
Arbejdspladsen byder på attraktive faciliteter og ligger i naturskønne omgivelser på Storemosevej 19 i Vodskov. Din ansættelse vil være i IT og Digitalisering i Senior og Omsorg.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 23. august-2023 og har et ønske om, at du starter 1. oktober 2023
Samtaler er planlagt til henholdsvis den 28. august og 29. august 2023.
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer..
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brønderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aalborg Kommune, Storemosevej 19, 9310 Vodskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.career.emply.com/ad/to-skarpe-systemadministrator-til-it-og-digitalisering/qbht1a/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873275