BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Senior og Omsorg har høje digitale ambitioner, og vi arbejder derfor helhjertet med, at gode og brugervenlige løsninger flytter helt ind i løsningen af kerneopgaven! Motiveres du af at få digitalisering til at lykkes i virkeligheden? Så har vi to spændende job som systemkoordinatorer og én kombineret med funktionen stedfortræder, der giver dig muligheden.
I Senior og Omsorg bliver de digitale ambitioner ikke ’bare ved snakken’. Vi tænker og agerer i digitale løsninger, så de hele tiden understøtter vores vigtige opgave med at levere velfærd både nu, og i fremtiden. Vores kerneopgave er at fremme menneskers livskvalitet og meningsfulde hverdagsliv gennem forebyggelse, udvikling og omsorg. Her ser vi vores stærke digitale løsninger som afgørende i at få det til at lykkes. Det er vigtigt for os, at vores digitalisering oprigtigt gør en forskel for både borgeren, medarbejderen og organisationen.
Aktuelt er vi ved at søsætte en helt ny strategi for digitalisering, så forvaltningen også fremadrettet gennem de digitale muligheder fremmer menneskers livskvalitet og meningsfulde hverdagsliv. Vi har i dag et virkelig stærkt fundament. Det ønsker vi at rodfæste, ligesom det er afgørende for os, at vores digitale arbejdsgange er både enkle og meningsfulde.
Dine kompetencer
Det er vigtigt for os, at du motiveres af og forstår, at arbejdet med de digitale løsninger hænger uløseligt sammen med kerneopgaven og de menneskelige ressourcer.
Derudover har vores systemkoordinator en betydningsfuld rolle i en række samarbejder, både i forvaltningen, i kommunen og med eksterne samarbejdspartnere. Her vil du være det løsningsorienterede ansigt udadtil – nogle gange alene, andre gange sammen med din leder og kolleger fra It og Digitalisering.
Da Senior og Omsorg mener noget med digitaliseringen, er det naturligt for dig at søge indflydelse. Samtidig er du også klar over, at løsningerne taber værdi, hvis de ikke er meningsfulde for de kolleger og borgere, der arbejder med dem.
Særlig for stedfortræderen:
Som stedfortræder for IT-Chefen får du i hverdagen en vigtig opgave med at støtte og frisætte kollegerne i afdelingen, når de står over for større og mindre opgaver i den daglige drift og udviklingen af den. Du bliver en koordinerende krumtap i medarbejdergruppens daglige arbejde.
Vi ser gerne, at du har erfaring med eller er motiveret af den faglige ledelsesopgave, der ligger i funktionen.
Vi ønsker os desuden, at du:
- Har en solid digital og faglig forståelse for senior, sundhed og omsorgsområdet
- Besidder ’hands on’ systemadministratorkompetencer.
- Har kendskab til det offentlige og kommunale it-landskab, arkitektur mv.
- Kender til fx FSIII, Colomna CURA, KMD Nexus sundhedslogistik
- Har en relevant – oplagt sundhedsfaglig – uddannelse samt erfaring fra området
- Evt. har en relevant overbygning/kandidatuddannelse
- Har flair for dataopsætning, -bearbejdelse og ledelsesinformation
- Kommunikativt kan forenkle komplekse it-problemstillinger
- Kan agere med overskud i det krydspres, der indimellem opstår, når fagligheder, løsninger og forskellige krav møder hinanden.
Den faglige binding til arbejdet med digitalisering ligger overvejende inden for senior- og omsorgsområdet. Vi sætter en ære i at være med i den digitale front og har god organisatorisk opbakning til det. IT og Digitalisering er en alsidig enhed med i alt 16 engagerede kolleger med ret forskellige baggrunde og erfaringer og hvor den samlede portefølje dækker alt fra it-sikkerhed, systemkoordinering, fagsupport til digital projektledelse og kontraktstyring. Vi lægger vægt på, at det er positivt at komme på arbejde, og at udviklingsmulighederne er gode. Ud over et spændende job i en sund afdeling får du som systemkoordinator og stedfortræder også gode muligheder for at se frugten af de tiltag der sættes i værk. Selvom området er velkørende, og vi fortsat skal forankre og udbrede de løsninger vi har, er der med garanti både plads til og forventning om, at du selv sætter aftryk på vores digitaliseringsdagsorden.
Det praktiske
Hvis du vil vide mere om jobbet og de spændende muligheder i det, er du velkommen til at kontakte din kommende chef, Niels Rygaard, på 25205446.
Arbejdspladsen byder på attraktive faciliteter og ligger i naturskønne omgivelser på Storemosevej 19 i Vodskov. Din ansættelse vil være i IT og Digitalisering i Senior og Omsorg.
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 14. juni 2023 og har et ønske om, at du starter 1. august 2023
Tilkendegiv tydeligt i din ansøgning om du er interesseret i stedfortræder funktionen.
Samtaler er planlagt til henholdsvis den 19. juni og 21. juni 2023.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
Læs mere om vores organisation, og hvad vi står på her:
Senior- og Omsorg
Vi udvikler os sammen - Aalborg Kommunes grundfortælling og DNA
Personalepolitik: 4 for fællesskabet
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f64daf01)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brønderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Administrationsafdelingen, Storemosevej, 9310 Vodskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=f64daf01&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841275